آینده مرکب فلکسو گرافی

آینده مرکب فلکسو گرافی

1610  تعداد بازدید  |  یکشنبه 26 دی ماه 1400

بازار جهانی مرکب فلکسو گرافی همراه با کاربرد آن شاهد رشد متوسطی در سالهای اخیر بوده است و پیش بینی می شود که در آینده نزدیک این رشد افزایش یابد.خصوصیاتی از مرکب مانند جریان پذیری ، چسبندگی ،براقیت و قدرت رنگی .... از فاکتورهای اساسی تاثیرگذار در رشد بازار مرکب چاپ فلکسو گرافی می باشد.

پیش بینی می شود ارزش حهانی بازارمرکب های فلکسو طی سالهای 2015 تا 2020 سالانه 4/71% رشد داشته باشد تا اینکه در سال 2020 این میزان به 2/91 بیلیون دلار خواهد رسید.

بازار مرکب فلکسو گرافی رشد آرام تا متوسطی را تجربه می کند و انتظار می رود این روند در آینده نزدیک هم ادامه داشته باشد که البته سرعت رشد آن در قاره آسیا و اقیانوسیه بالاتر است.

قاره اروپا به عنوان مصرف کننده اصلی مرکب های فلکسو 37% حجم و ارزش بازار مرکبهای فلکسو را در سال 2014 از آن خود کرده است.

در سال 2014 بیش از 45% از میزان تقاضای مرکب فلکسو در صنعت ،مربوط به مصارف آن در بسته بندی بوده است. همچنین بازار چاپ مرکبهای فلکسو روی مقوا و کارتن های تاشو روبه پیشرفت می باشد.

بر طبق آمار میزان تقاضا برای بسته بندی های انعطاف پذیر در چین روبه افزایش است که این امر باعث رشد بازار مرکب های فلکسو در قاره آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

بازار مرکب های فلکسو با توجه به فناوری (پایه حلالی،پایه آبی،پایه یو وی) ، نوع رزین ،کاربردهای آن (جعبه های مقوایی ،بسته بندی های انعطاف پذیر،برچسب ها و لیبل ها و کارتن های تاشو) قابل بررسی می باشد که نیازمند به بحث مقصل در این موارد می باشد.